" عشقم "


متن عاشقانه

خسته ام خسته ای خسته

 

" عشقم "

دستات داره آتیش میزنه باز عکسام

مگه نمیدونی چقدر رو عشق تو شدم حساس

اما بازم میخوای بری پا بذاری روی این همه عشق و احساس

نگو هوس تو نگو که بسه نگو نمیرسه دستام به دستت

پا نذار روی خواهشم من که بی تو بی آرامشم

وای اگه بی تو تنها بشم حتی به فردا نمیکش 

پا نذار روی خواهشم من که بی تو بی آرامشم 

وای اگه بی تو تنها بشم حتی به فردا نمیکشم

عشقم اگه ماله توء فقط عشقم ، عشقم میخوام بشه فدای تو عشقم 

بی تُو تو کوچه پس کوچه های این شهر با خاطراتِ تو دیوونه میشم  

پا نذار روی خواهشم من که بی تو بی آرامشم   

وای اگه بی تو تنها بشم حتی به فردا نمیکش  

پا نذار روی خواهشم من که بی تو بی آرامشم   

وای اگه بی تو تنها بشم حتی به فردا نمیکشم

پا نذار روی خواهشم من که بی تو بی آرامشم

وای اگه بی تو تنها بشم حتی به فردا نمیکشم

پا نذار روی خواهشم من که بی تو بی آرامشم

وای اگه بی تو تنها بشم حتی به فردا نمیکشم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 4 خرداد 1392برچسب:,ساعت 10:42 قبل از ظهر توسط محمد| |


Power By: LoxBlog.Com